19 december, 2013

Cat


Lahko rečem, da se mi Katarina Čas zdi ena najlepših Slovenk. Prav zanimalo me je, v kakšni glamurozni zadevi bo pozirala na rdeči preprogi filma "The Wolf of Wall Street".


Kljub dobrim predispozicijam, je izpadla slabo. Mislim, da je bila obleka, ki si jo je nadela, njeni postavi skrajno nenaklonjena. Spodnja zadeva je čudne dolžine, okrog pasu pa se čudno guba, kar povzroči navidezne šlaufke, čeprav sem prepričana, da jih v resnici nima. Še najboljši del izgleda je usnjena jakna, ki se mi sicer ne zdi primerna za rdečo preprogo, a na njej deluje gizdalinsko kul.


Ponosna sem, da imamo končno Slovenko, ki se lahko pokaže v Hollywoodu. Upam pa, da jo hitro zagrabi kakšna modna hiša (pasal bi ji McQueen) in ji podpiše bajno pogodbo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar