20 december, 2013

Pivoljub


Danes sem po nesreči zašla v Pivoljuba. To je tista mala trgovinica na Dunajski cesti. Sodelavka se je odpravila po darila za svoje moške, jaz pa sem se odločila razgledovati.


Trgovinica je majhna, a ima vse kar potrebuje pravi pivoljub. Še kozarčke in podstavke. Zato sem brž začela nabirati darilca. Imajo ogromno izbiro piv. Žal pa razen tega, da obstaja Laško, ki je zelene barve in Union, ki je rdeče (ali je obratno) :), nimam pojma o pivu.


Prijazni prodajalec je to uvidel in zato navdušeno predstavljal vrste piva, način serviranja, ohladitve,... Kar presenečena sem bila, da sem v decembrski nakupovalni noriji srečala nekoga, ki se ima energijo posvečati kupcu za katerega ve, da bo zapravil max. 10€.


Na koncu sem se za nakup odločila po glavnem kriteriju, izgledu nalepke. Za ženski večer sem kupila pivo z okusom karamele in banane. Imajo še precej božičnih piv in piv slovenskih proizvajalcev, za katere nisem vedela, da obstajajo, a v fazi varčevanja se pač ne zapravlja.


Cena navadne stekleničke piva se giblje okrog 2,40-3€, imajo tudi posebne edicije za pivomane, ki so malo dražje. Zelo kul darilo za moške, tudi tiste, ki niso pivopivci se mi zdi steklenička ekstra eksotičnega piva ali dve in pripadajoči kozarec. Za sladkosnede pa še vedno ostane cider.



Ni komentarjev:

Objavite komentar