23 december, 2013

Ingverjevi možički


Žarnica je spekla luštne piškotke. Povedala mi je, da se taki božični modelčki kupijo v trgovini 1001 dar. Seveda sem šla takoj v akcijo. Najbolj mi je v oči padel modelček-možiček in odločila sem se, da spečem tradicionalne ingverjeve piškote.



Delala sem po tem receptu. Za tri pekače piškotov potrebuješ:

- 230g masla
- 230g sladkorja
- 2 beljaka
- 400g moke
-1 žličko sode bikarbone
- 2žlički ingverja
(jaz sem dodala še malo cimeta in zelo malo muškatnega oreščka)


Penasto umešaš stopljeno maslo in sladkor. Dodaš beljak in še naprej pridno mešaš. Dodaš še začimbe, sodo in moko. Oblikuješ v kepo in za pol ure postaviš na hladno. Nato izrežeš možičke in jih na 180 stopinj C pečeš 10 minut.


Piškoti so lahki za pripravo in toplo dišeči.


Ni komentarjev:

Objavite komentar