17 december, 2013

Mojstri božiča


Kot vsako leto, sem se tudi letošnjega decembra odpravila na obisk k sosedom. Avstrijci in Nemci so "mojstri božiča", zato mi alternativa niti ni padla na pamet.


Ker sem v fazi varčevanja, sem s seboj vzela 20€ in jih zelo dobro unovčila. Izlet ni bil nakupovalne narave, temveč uživancija ob dobri hrani in napitkih z vonjem cimeta. Najprej smo se ustavili na Landzeitu, ki se ga vedno veselim zaradi kave s smetano in koščki čokolade ter seveda z gratis vintage skodelico. 


Nato smo zavili v kraj Frankenmarkt, kjer deluje stoji urejena kmetija. Na njej je mlad zakonski par ustvaril čokoladnico Frucht&Sinne, kjer ustvarjajo pregrešne dobrote. Znani so po sušenju sadja s postopkom zmrzovanja. Sadje nato oblijejo s čokolado. Suhe jagode so sicer odlične tudi v kombinaciji s šampanjcem. Ker sem se jim sama odrekla, komaj čakam povabilo kolegice, ki se jim ni. ;)


Ogled je bil idealen za čokoholike. Degustirali smo 12 čokolad, ki so bile odlične. Najbolj mi je bila po godu temna čokolada z malinami, tudi bela čokolada s šparglji ni bila slaba. Tablica čokolade tam stane 2,90€, kar je kar razumna cena.


Pot nas je vodila v mesto Ort am Traunsee. Tamkaj na otoku, podobnem blejskemu, stoji grad na katerem je velik adventni sejem. Videli smo luštno rustikalno okrasitev, stojnice z rokodelskimi izdelki....


...in dobrote njihovih gospodinj. Tam sem si privoščila otroški punč, a bi bilo bolje, če bi se držala kuhanega vina. Spodnji božični kruhek je kupila sestra in lahko rečem, da je odličen. Že iščem recept.


Pot nas je nato vodila v mesto St. Wolfgang am Wolfgangsee, ki je "The ultimate božična norija". Nepregledno število stojnic s katerih se vije vonj po punču, praženem krompirju, domačemu čipsu in Nutellinih vafljih je samo del zgodbe. 


Vse hiše v mestu so praznično okrašene...


...pred vsako skupino stojnic se lahko pogrejete ob ognju,...


... v centru mesta so ogromne jaslice v naravni velikosti,...


v trgovinah ponujajo domače izdelke, ki so kot nalašč za božičkove nakupe. Mene je navdušilo milo v obliki limone.


Kljub temu, da nisem velika ljubiteljica klobas, sem se odločila za večerjo pojesti "ein Bratwurst und Sauerkraut". Preden sem ju našla, mi je v oči padlo tole...


... na eni izmed stojnic so v kruhovih skodelicah prodajali dišeče juhe. Lahko si izbiral med česnovo, krompirjevo ali zeliščno s klobaso. Jaz sem se odločila za slednjo in poskrbela, da sta bila volk sit in koza cela. Juha je bila super, večerjo sem zaključila s sladkim vafljem.


Pot domov je minila hitro, saj sem jo prespala. Izlet v deželo avstrijskih jezer je bila luštna dogodivščina, saj sem združila tri dobre stvari: Božič, dobro družbo in gurmanske užitke. :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar