10 december, 2013

Slab lasni dan


Se vam je že kdaj zgodilo, da ste imeli "bad hair day?" Meni se to dogaja redko, saj si vsako jutro lase spnem v čop ali figo in to je to. Sem pa imela zadnjič preveč časa in ugotavljala, kaj vse je z mojimi lasmi narobe.


Za večerni izhod sem imela torej le dve varianti. Oponašati JLO in si na glavo navezati nekaj podobnega turbanu, ali se s konicami spopasti lastnoročno. Bila sem v dvomih, saj si nisem želela spodnjega rezultata.


Pobrskala sem po Youtube-u in našla nekaj filmčkov. Spodnji me je dobro podučil, kako se stvari streže.


Opogumljena sem v roke vzela škarje in glavnik. Natančno sem se držala navodil innnn...


...khm,khm. Pričeska ni preveč uspela. V bistvu mi je uspelo ustvariti katastrofo od pričeske, zato je fotka cenzurirana. Morda jo objavim za noč čarovnic.

Nauk:

Tudi, če ne maraš hoditi k frizerju, se ne strizi sama.
Tudi, če imaš slabo frizerko, le-ta boljša od samostriženja. 
Če na Youtube-u najdeš še boljši posnetek, se ne striži sama.
V bistvi je bistvo nauka: NE STRIŽI SE SAMA!!!


Do obiska frizerja sem figoglavka. :S

1 komentar: