29 januar, 2014

Gossip


Včeraj sem po službi pasla radovednost na novih Promodovih trendih. Jasno ni ostalo pri opazovanju. Ker me je izučilo, da so nakupi brez pomerjanja strel v prazno, sem odšla v mučilnico garderobo in začela s slačenjem sto tisoč kosov oblačil. 


Trgovina je bila dokaj prazna in tiha, zato sem lahko dobro prisluškovala temi pogovora dveh srednjeletnih dam v sosednji garderobi. Bila sem zgrožena. Neko žensko sta v nekaj minutah oglodali do kosti. Zelo grdo in ostro. Najprej sem bila malo šokirana, nato sem začela razmišljati, če sta kakšni moji sodelavki in sem predmet obravnave jaz. Ko sta se lotili blatenja ogromnega oprsja dotične gospe, sem si lahko oddahnila.


Sem pa celo popoldne razmišljala, kako grde smo včasih ženske (o moških težko pametujem). Kljub temu, da nerade priznamo, vse opravljamo. Je pa neka meja dobrega okusa. Verjetno se začne pri lažeh in privoščljivosti zlega sočloveku. 


V garderobi sem sprejela že drugo pomembno odločitev ta mesec. Ko me bo prijela slast blatenja neprisotne osebe, se bom grizla v jezik, dokler ne bo minilo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar