17 januar, 2014

sLOVEnia


Se zjutraj usedem v avto. Normalno, najprej prižgem radio. Na vsaki postaji sami pametnjakoviči, ki podpihujejo sovražnost in širijo slabo voljo, ki se kot virus vlači po državi. Prav vsak, ki ima pet minut časa je strokovnjak za politiko, kulturo, šport... Zadeva se samo stopnjuje na forumih, ki so pravo leglo anonimnih vsevedov. 


Zadnje čase ugotavljam, da je tabu biti srečen, bognedaj tudi uspešen. Ko kdaj javno priznam, da sem vesela, da imam službo, zdravje, okrog sebe pa veliko dobrih ljudi ugotovim, da bi bilo bolje ostati tiho. Ja, zavedam se, da je med nami veliko ljudi, ki so v slabem položaju, a le tega ne bomo izboljšali, če bomo še sami zapadli v brezvoljnost. Študenti ne bi študirali, ker ni služb, zaposlenim se ne da potruditi in storiti korak več, saj je pokoj samo pravljica, upokojenci pa...


Jaz se ne dam. Danes zjutraj sem na bencinski črpalki sprejela pomembno odločitev. Namesto zgražanja nad absurdno visokimi cenami goriva sem se odločila spiti kavo, belo kavo, ki sem jo nadgradila z brezplačno karamelo. Usedla sem se v avto, v radio vtaknila USB in se ob poslušanju dobre glasbe odpeljala v službo.


Posledica te odločitve je tudi nova rubrika sLOVEnia, v sklopu katere bom objavljala brezvezne, a osrečujoče cukrčke, ki  nam jih nudi naša mala dežela.

Lep vikend, pikasto ljudstvo. ;)



1 komentar:

  1. Amen! Se popolnoma najdem v tem postu in podpiram novo rubriko (in attitude)!

    OdgovoriIzbriši