04 april, 2014

Brasil


Če bi si ta vikend radi privoščili kaj okusnega, predlagam Rodisio do Brasil, brazilsko restavracijo, kjer sem včeraj spustila dušo.


Restavracija se nahaja v neposredni bližini "tramvaja", v nekdanji gostilni Lovec.


Tovrstne kuhinje poprej še nisem okusila. Njihova posebnost je meso, pečeno na žaru in postreženo na "sabljah". Prijazno osebje k mizi ves čas prinaša 12 vrst mesa (govedina, svinjina, perutnina,...) in po želji odreže sveže pečen kos. Če si zaželiš malo pavze imaš na mizi valjček, ki ga obrneš na rdečo barvo.


Vmes si nalagaš priloge po mili volji. Na sredini restavracije stoji bar z neomejenimi količinami omak, sirov (parmezan si izklešeš sam, juhuhuhuuu), testenin, solat, jedi na žlico, rižot, lososa in še in še. Sama sem prvič jedla solato iz artičok in palmove srčke. Aj lajk it.


Zadeva deluje po sistemu "eat as much as you can". Za 24,50€ dobiš na voljo v s e. Pametno je na večerjo oditi prej, saj lahko počasi uživaš v gurmanskih pregrehah, še bolje je priti v dobri družbi.


Po novem si za 29,90€ lahko privoščiš meni, ki vključuje pijačo (ali 2x Caipirinha, 2x hišno vino, 2x pivo,...). 


Dobra stvar je tudi ambient v stilu sambe. Na zaslonih se vrtijo tudi čudoviti posnetki Brazilije, ki kar vabijo na dolge plaže Ipaneme in Copacabane. Baje se dogajajo tudi obiski mičnih plesalk.


Na koncu večerje sledi epski zaključek. Pečen ananas s cimetom. O moj Bog, kako je to dobro. Cimet je tako aromatičen, da imaš občutek, da je zmešan z mentolom, ananas pa neverjetno sočen in sladek. Definitivno vrhunec večera.


Rodisio do Brasil priporočam vsem dobrojedcem. Veseli me, da imajo tudi darilne bone, ker končno vem, kaj za darilo kupiti ljudom, ki imajo vse. 

P.S.: Še vedno me nihče ne plačuje, da hvalim vse po spisku. :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar