02 april, 2014

Miranda, Miranda


H&M in Miranda sta kombinacija, poslana z nebes. Zaradi dramatičnosti zapisa rahlo pretiravam, a kolekcija mi je res všeč.


Že na jumbo plakatu sem se zaljubila v roza krilo (14,95€) iz tršega materiala. Odločila sem se, da z nakupom počakam do plačnega dne, da si vmes dopustim premislek. 

Premislek je odločil, da bo krilo moje.


Polajkam tudi spodnji izgled, ki rahlo spominja na kolekcije Isabel Marant. 


Ker imam v zadnjem času kar nekaj sestankov "na nivoju" je črno (pencil) krilo osnova outfita. V kombinaciji z zgornjo majico ne bom preveč skrenila z moje komfortne cone (če-se-tako-reče), zato kombinacijo jemljem za svojo.


Spodnja obleka na sliki deluje fantastično, vsako fantaziranje o njej pa odsvetujem, saj material v živo izgleda kot nekaj, s čimer smo prej pomili tla.


Ni komentarjev:

Objavite komentar