07 april, 2014

Pirini keksi



 Ta vikend sem delala pomočevalnike v mleko. Spekla sem preproste pirine piškote "za doma". Delala sem po tem receptu.


Uporabila sem:

400g pirine moke
100g masla
3 žlice lešnikov
2 jajci
4 žlice mleka
1 pecilni prašek
1 ščepec soli


Stopljeno maslo sem zmešala s sladkorjem in soljo. Med mešanjem sem dodala še mleko in lešnike. Dodajala sem še moko, pecilni prašek in jajca. Na koncu sem testo pregnetla z rokami in dodala toliko moke, da sem iz njih lahko oblikovala kroglice. Sploščila sem jih in s kuhalnico naredila jamice. Uradno naj bi se keksi pekli 20 minut na 180 stopinjah C. Sama sem jih še nekaj minut dlje, saj so bili veliki, pa še rada imam zelo zapečene.


Piškotki so se spekli tako, da se je jamica namenjena marmeladi "zarasla nazaj". Pa ni bilo nič hudega. Ob mleku in čaju so kljub neprofesionalnemu izgledu zelo teknili.

Ni komentarjev:

Objavite komentar