08 april, 2014

Ušesno maslo


Včeraj sem imela resen razgovor z malo smrkljico. Pokazala mi je svoj prvi herpes na ustnici in povedala, da zadeva vsekakor ni prijetna. Sem ji rekla, da naj gresta z mamico v lekarno, kjer se dobi krema, ki poskrbi, da zadeva izgine. Pa je resno povedala, da ni neumna in da ve, da se herpes najbolje pozdravi, če ga namažeš s "ta oranžnim maslom" iz ušesa.


"O fuj", se nisem zadrževala in začela s svojim predavanjem. Povedala sem, da to početje ni ravno higiensko in ji ponudila, da ji prinesem svoje "arcnije". Seveda je nisem pozabila podučiti o pomenu čiščenja ušes. Ušesno maslo je potrebno očistiti še preden se nabere omembe vredna količina.


"Saj ni bilo moje, saj je bilo mamino", se je uprla, jaz pa sem z zelenim frisom pogledala mamo, ki se je nerodno prestopala ob nama. 

Ups.

Ni komentarjev:

Objavite komentar