22 april, 2014

Coachella 014


S Coachello 014 se je uradno začela festivalska sezona. Priljubljen festival je v Kalifornijo pritegnil množico znanih in manj znanih ljubiteljev glasbe in druženja. Tokrat se bom lotila drugih, manj znanih in njihovega "uličnega stila". Prva zapoved letošnjega (in najbrž vsakega) festivala, je dodelana postava. Nanjo lahko navesiš karkoli.


Že nekaj časa se opogumljam za nakup jeans pajaca. Imela sem ga v osnovni šoli in je bil kar praktičen, (dokler ni bilo potrebno oditi na toaleto). Na spodnjih bejbah izpade prav kul.


Kratke hlačke so vedno in. Še bolj zabavne postanejo s cvetličnim potiskom. Manjši problem nastane v primeru baročnejše zadnjice.


Veseli me, da ostaja tudi cvetlični trend, saj sem si v zadnjem letu nakupila toliko tovrstih zadev, da moja omara izgleda kot hladilnica za rože.


Minimalizem in še enkrat minimalizem. Če bi ga znala odfurat, kot desna bejba na levi sliki.


Lepa polt in zdravi lasje so najlepši modni dodatek. Zguljeno, ampak je res.


Rože v laseh. In čudovita etno srajčka na desni.


Najbolj me veseli, da se "omodujejo" tudi "pasne toške". Takoooo so praktične. Uporabljam jo za tek in za pohajkovanje po za-krajo-tveganih mestih. Takšna usnjena, bi bila nadvse primerna tudi za festivalsko druženje.




1 komentar: