05 marec, 2014

DŽOB


Pred časom sem po dolgem času navdušeno objavila oglas za delo v mojem podjetju. Prejela sem nekaj stotin prijav na delovno mesto. Ko sem ure in ure brala prijave, življenjepise in druge priloge sem razmišljala, kako napisati prijavo, ki bi delodajalca pritegnila, predvsem pa ne odbila. Sestavila sem nekaj točk, seveda po mojem in samo mojem mnenju. Upam, da komu pomagajo pri pridobitvi primernega dela.


1. Pazite na slovnico. Če nimate daru pisanja, za pregled papirjev prosite koga, ki zadevo obvlada.

2. Preverite imena podjetja (Bizi, Ajpes, Infocity...) in kontaktnih oseb. Naj bodo zapisana pravilno.

3. Spremni dopis naj bo kratek in jedrnat, zahtevani kriteriji, ki jih izpolnjuješ pa izpostavljeni (poboldani, zapisani v alinejah) in tako hitro vidni.


4. Ne nakladajte, kako si že od malega želite točno to delo (sploh, če gre za kako nikakvo zadevo).

5. Ne pišite svoje življenjske zgodbe, ker je nihče ne bo bral.

6. V svojem imenu se menite sami, ne vaša mama ali partner.


7. Ob prijavi ne sprašujte po višini plače, prostih vikendih in številu dni dopusta. O tem se lahko pogovorite na razgovoru.

8. Na roko napisana prijava za delo ne izpade najbolje.

9. Življenjepis naj bo oblikovan delovnemu mestu primerno. Roza rožice za delovno mesto pravnika, pač niso simpatične.


10. "Selfie" ni poslovna fotografija!

Upam, da sem z malo krutimi, a iskrenimi nasveti s strani nekoga, ki mora med množico primernih kandidatov iskati iglo v senu in izbrati le enega, vsaj malo pomagala.

Držim, da vam čimprej uspe najti nekaj sanjskega.


2 komentarja:

  1. Včasih je res težko zbirati med stotinami papirjev, tudi tisti ki se prijavljajo bi nujno mogli pomisliti na to. Še posebej v tem času. good points.

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimni5.3.14

    Ja, zoprno je, ker moraš izstopati, da te sploh opazijo, a vseeno na meji dobrega okusa. :S

    OdgovoriIzbriši