04 marec, 2014

Puuust


 Pravijo, da imam danes praznik, saj godujejo šeme. Jaz se popolnoma strinjam in veselim, da ne praznujem 1. novembra.


Lani sem se za ta praznik oblekla v Tino Maze, po ugotovitvi, da je ta kostum prevroč, sem se letos odločila za drugačno rešitev. Postala sem Črni labod.


Ustvarila sem malo samosvojo variacijo. Na spodnjo majico sem našila razkosano vrtnico, krilo sem sestavila iz tila.


V lase sem si namesto krone vpela kreacijo, zlepljeno iz starih hipijevskih uhanov.


Med nakitom sem našla še dve peresi, ki sem ju nalepila na uhana.


Kostum se mi je kar posrečil, večje težave pa sem imela z make-upom. Ob sebi sem imela namreč navihanega Jokerja, ki me je ves večer lupčkal in povzročil, da sem po nekaj urah, joker postala tudi sama. :D


Ni komentarjev:

Objavite komentar