25 marec, 2014

Gratinirane testenine s paradižnikom in olivami


Včeraj sem spet grešila. Iz ostankov vikenda sem pripravila kalorično bombo, ki je pregreha, ki se jo splača narediti. Ob pripravljanju sem ugotovila presenetljivo dejstvo, da moj jedilnik sestavljajo bolj ali manj enake sestavine (paradižnik, sir, bazilika,...), le v drugem "agregatnem" stanju.


Pripravila sem gratinirane testenine s paradižnikom in olivami. Delala sem na pamet, zato težko zapišem količine sestavin.

Potrebuješ:
Testenine po želji
Čebulo
Česen
Paradižnik
Paradižnikovo mezgo
Sol
Poper
Baziliko
Olive
Olivno olje
Sir/Parmezan
Origano
Maslo
Moko
Mleko


Seznam sestavin je kar dolg, a ga sestavljajo zadeve, ki se jih navadno najde v vsakem hladilniku.


Postopek:

Testenine skuhaš "al dente" in jih odcediš. Na ponvi prepražiš čebulo, strok česna, paradižnik, olive in zaliješ z mezgo. Soliš in začiniš ter malo pokuhaš. Nato zamešaš odcejene testenine.


Ognjevarno posodo (manjši pekač) namažeš z olivnim oljem in naložiš testenine. Preliješ jih z bešamelom. Narediš ga tako, da na stopljeno maslo vsuješ malo moke in zalivaš z vročim mlekom. Ob tem pridno mešaš, da nastane omakica. Po zalitju z bešamelom, testenine potreseš z ribanim sirom ali parmezanom in origanom. Pečeš 20 minut na 200 stopinj C.


Zadeva je odlično uspela. Kljub večim postopkom je za pripravo dokaj hitra, predvsem pa hranljiva. :D

P.S.: Se opravičujem za slabe fotke pripravljenih obrokov. Vedno se mi tako mudi s preizkušanjem, da je veselje. Vesel je tudi moj jezik, ki je poln opeklin. :S


Ni komentarjev:

Objavite komentar