07 marec, 2014

Valentin

Foto: Blaž Zupančič
Nasproti ljubljanske tržnice, tik ob Vodnikovem spomeniku, stoji Restavracija in ribarnica Valentin. Kljub moji ne-ljubezni do morske hrane, sem se dala prepričati in odšla na pozno kosilo.

Foto: www.siol.net
Ob vhodu so mi v oči padle razstavljene mediteranske dobrote. Ribovje vseh vrt, sol, začimbe in vino v chiantijevih pletenkah, so prijetna uvertura za prišlekove oči. Tudi ambient restavracije je prijeten in kar kliče po druženju.


Za predjed sem se odločila preskusiti novost. Jedla sem ribji bakalar, ki je bil postrežen ob toplem olivnem kruhu,...


...in noro okusnih olivah.


Šla sem še dlje. Poskusila sem tudi sipin kruh, ki je strašljive črne barve. Kljub temu, ima okus po navadnem, doma pečenem kruhu. Hvalabogu. 


Za glavno jed sem si privoščila preverjeno kombinacijo-testenine s tartufi,...


...in kozarec dobrega kaberneta.


Novo pridobljena izkušnja mi je bila všeč, kasneje mi je bilo celo žal, da pri izbiri nisem bila bolj drzna. Pa drugič. Trenutno so moje brbončice že usmerjene na dneve italijanske kuhinje, ki bodo naslednji konec tedna v Ljubljani. Juhuhuuuu. :D

Ni komentarjev:

Objavite komentar