24 marec, 2014

Zrcalce-zrcalce


Dolgo je bil moj najljubši film Princeskin dnevnik. Najbolj zato, ker se je punca iz zaraščene piflarke spremenila v elegantno lepotičko. Pač sem "sucker" na preobrazbe. Zato z največjim veseljem opazujem športnice, ki se iz dresov, pancerjev in volnenih kap, prelevijo v zvezdnice z zlatimi sandalci.


Včeraj smo v čisto drugačni podobi videli našo Tino. Sicer je puncanaravna lepotica, malo profesionalnega make-upa in urejena pričeska pa narišeta še piko na i.


Večji šok je bil, ko sem prvič videla "napedenano" Petro Majdič.


Neprimerno bolje je izpadla ob podelitvi nagrade Slovenka leta, kjer se je pojavila v (po mojem mnenju) outfitu, ki ji je bil bolj pisan na kožo.


Janica si je med športno kariero pridobila ogromno mišične mase, ki je delovala nekoliko možačasto...


 ...po končani karieri pa postala ženstvena lepotička.


Maria Hoefel Riesch je s tem imela srečo. Je velika in vitka, zato ji obleke pristajajo kot ulite.


Tako se je olepšala za poroko.


Američanke so pri oprinceskanju razred zase. Kljub športnim postavam skoraj vedno izpadejo manekensko, kar je verjetno posledica horde stilistov in večjega budgeta.


Lindsay v "Milka" barvi. :D


Všeč mi je odštekana Julia Mancuso, ki pravi...


 ...da je najlepša v Evinem kostumu.*


*to sem si kar izmislila.:D



Ni komentarjev:

Objavite komentar