12 marec, 2014

Vonj po aluminiju


Ljudje smo včasih res smešni. Imamo določene obsesije, ki nas lahko "drago" stanejo. Znanka mojih let mi je pripovedovala svojo nesrečno zgodbo. Pred časom so ji odkrili raka na bezgavkah, ki je po veliki verjetnosti posledica prekomerne uporabe dezodoranta (antiperspiranta), ki je bil vrh vsega produkt ene izmed prestižnih znamk.


Takoj sem zavrgla oba dezodoranta, ki sem ju imela v lasti. Vsebovala sta namreč aluminij, ki poskrbi, da naš telešček sicer lepo diši, obenem pa ogrozi bezgavke, ki se nahajajo v bližini nanosa.

Začela sem z obsežnim guglanjem in naletela na stotine forumskih debat o tozadevni zadevi. Ker z raziskavo nisem prišla daleč, sem odšla v drogerijo in kupila edini dezodorant brez aluminija (Nivea Pure&Natural), ki ni zaudarjal ali imel čudne mlečkaste teksture. 


Ob prebiranju forumskih zapisov pa sem ugotovila nekaj neverjetnega. Obstaja precej predstavnic nežnejšega spola, ki se z dezodorantom mažejo na nekaj ur. 

Whaaaatttt???

Kaj, če bi se raje redno umivale?

6 komentarjev:

  1. V DM drugace prodajajo deo v spreju brez aluminija (temno modra embalaza, njihova znamka Balea). So tvoji znanki zdravniki dejansko potrdili, da je bil to vzrok za raka? :/ Slisi se grozno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tega pa nisem opazila. Bom šla povonjat. :D Tale Nivein je sicer kar kul.
      Ja. Zdravnik jo je po postavljeni diagnozi najprej vprašal, če se slučajno ful maže z antiperspiranti. Groza, kako si lahko škodujemo. :S

      Izbriši
  2. Uh, sem dobila kar knedelj v grlu. Mogoce ves, kaksne je imela simptome? Bom od zdaj bolj pazljiva pri teh zadevah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bom vprašala in odgovorila na ZS. Jaz sem pri teh stvareh kdaj kar malo za luno. :S

      Izbriši
  3. Ja teli deodoranti so kr grozljivka. Pravzaprav antiperspiranti. Js že neki časa uporabljam deodorant od Lusha, najrajš bi ga pa kr sama doma nardila. Po netu se tok receptov najde, da ni hudir da kakšen ne rata.

    OdgovoriIzbriši