11 marec, 2014

Pppppppost


Kot vsako leto, sem se tudi tega marca odločila, da telo sčistim decembrske (pa januarske in februarske) navlake. Že en teden se postim sladkarij, nezdravih prigrizkov in "junk food-a". Ker se moja volja kruši kot svež paprikin čips pod zobmi, razmišljam, kaj mi je storiti.


Navadno se odločim odpovedati preveč stvarem naenkrat. Morda je problem v tem. Morda pa v moji razvajenosti, ko vedno dobim, kar si zaželim.


Danes sem sprejela novo pametno odločitev. Do konca aprila se odpovedujem zgoraj naštetim stvarem, ena pregreha je dovoljena le v nedeljo. Ostale pregrehe se kaznujejo z 2 evri, ki bosta odpotovala v šparovček, 1. maja pa na račun dobrodelne organizacije.


Začel se bo boj med požrešnostjo in škrtostjo. Vam sporočim, katera zmaga. :D





Ni komentarjev:

Objavite komentar