18 marec, 2014

Spring


Največji problem mojih juter je, kaj obleči. Navadno si nadenem nekaj, kar ne potrebuje dodatnega truda, kot je likanje ali ustrezno kombiniranje. Ta teden sem v totalnem pomladnem razpoloženju, zato vsa črnina odpade, kar zna biti problem. Da si olajšam zadevo, sem se odločila preveriti, kaj nam za letošnjo pomlad zapovedujejo kampanije modnih megalomanov. 


Doletelo me je nemalo razočaranje, ko sem ugotovila, da nas glede na zapovedi, čaka barvno zamorjena pomlad. Še bolj sem se poglobila in nekritično potegnila ven tiste trende, ki mi delujejo letnemu času in razpoloženju primerno. 


Burberry nas vabi k nošenju klasike, Balmainova belina na Rihanni deluje osvežujoče. Prada ponuja toliko barvnih odtenkov, da je veselje. Chanel preverjeno klasiko kombinira z masivnim nakitom.


Všeč mi je Diorjeva Resort kolekcija z Marion Cotillard v glavni vlogi. Kraljevsko modra je očitno še vedno in. Yessss.


Na belino stavi tudi Max Azria.


Prabal Gurung se je lepo uskladil s Prado.


Miu Miu ohranjo gorčično rumeno, ki mi je všeč, a se mi zdi primernejša za jesen.


Hermes z novo kolekcijo piiiiisanih rut in šalov.


Mulberry v pastelnih barvah.


In zame vedno zmagovalna Dolce & Gabbana, ki preko oglasov prodaja vzdušje. 


V pričujočih oglasih nisem našla rdeče niti, so pa dober navdih za spomladansko kombiniranje. Jaz sem se ravnala po trendih moje omare in si oblekla roza jeans hlače v kombinaciji s pikasto bluzo.


V mesto na kavo me bodo spremljala še retro-mint očala.



Ni komentarjev:

Objavite komentar