13 junij, 2012

Lakovje

Drago ljudstvo,

pravkar ste priče eni izmed najbolj poglobljenih raziskav na področju kozmetike.

Vzorec: 1 oseba
Časovno obdobje: 3 meseci
Stranski učinki: Prazna denarnica :)

V zadnjem obdobju me je prijela strastna želja po lakiranju nohtov. Ker sem zelo komot človek, mi vsak lak ni pogodu. Nekateri se dolgo sušijo, druge je potrebno nanašati dvakrat (ni šans), da o tem, da kombinacije z raznimi podlaki in nadlaki odpadejo. Zame je idealen lak tak, da ga enkrat namažeš, čez minuto pa je suh tako da ne izgledaš kot obtolčen kot zrel jonagold, ki pade z drevesa.

Torej. Začnimo na dnu.

Najslabši je bil lak, ki je bil najdražji. Na žalost se ne spomnim kateri je bil, ker je obtičal v sestrinih krempljih, so pa bile na njem zapisane cele litanije o njegovi odličnosti. Pa, ja.

Sledi mu Maybelline Colorama. Me prav briga, če se barva luštno imenuje Candy Apple. Še vedno je za en drek.

Še vedno na istem nivoju je Bourjois Anti-choc, No chips, 10 days, 2x stronger nails, +3 days, Touch-up brush for extra hold. Jap, vse to je napisano na tisti mali steklenički. Pa ne me zafrkavat. Namesto, da si izmišljujejo take bedarije, naj raje naredijo lak, ki se ne bo odluščil čez 8 ur.

Malo boljši so se mi zdeli Opi laki. Sestra jih je nakupila celo paleto in seveda so moji zlobni kremplji vse preskusili. Barve so super, obstojnost pa tam do dva dni. Glede na ceno, občutno premalo.

Eni izmed boljših, so lakci Essence. Zdržijo do pet dni, imajo ogromno paleto barv, ki se s trendi vedno znova in znova nadgrajuje. Pa še desetkrat cenejši so kot Opi. Hallo?!!

No.1 lak je lak po imenu Nail Polish, izdeluje pa ga H&M. Jap, tisti H&M. Zadnjič sem čisto za foro kupila dva lakca, ki sta se izkazala za fenomenalna. Barve so trendi, zdržijo pa neverjetno dolgo. Celo tako dolgo, da se jih prej naveličaš. Cena dveh lakov je 2,95€, kar je res ugodno. Upam samo, da vanje ne mešajo kakšnih čudnih sestavin (kemijske sestave moja raziskava ne zajema), ki jih vsebujejo npr. avtolaki. He he.

Torej. Na koncu lahko rečem, da cena očitno ni merilo za kvaliteto, pa tudi znamka ne.

I <3 H&M





Ni komentarjev:

Objavite komentar