22 junij, 2012

WI-FI

Do danes se mi je zdela največja bedarija kar sem jih slišala v zadnjem času to, da bo imelo nekaj avtobusov ljubljanskega LPP-ja odslej odprto brezžično omrežje. V času recesije. Halo? Vem, da imajo v tujini vlaki in podzemne že podobno foro, ampak zdi se mi, da bi moralo biti v naši situaciji prej na vrsti še kaj bolj nujnega.

V glavnem. Že dolgo veselo kokodakam o tej novotaristični bedariji, ko naenkrat sedim v busu, kjer piše Wi-Fi in ugotovim, da je stvar super. Vožnja je minila kot bi mignil, prebrala sem maile, na nekaj le teh odgovorila, opravila nekaj službenih stvari in že bila na končni postaji. Hotela sem napisati še blogić, pa me je telefon opozoril na to, da je kljub svoji pameti že zastarel. Smrk - Smrk.

V glavnem, kljub nepotrebnosti, je Wi-fi na busih zakon.


Ni komentarjev:

Objavite komentar