21 junij, 2012

Pomlad/Poletje 2013

Ko sem začela ustvarjati tale blogić sem se zaklela, da bom objavljala samo povprečnemu ljudstvu dostopno modo, ampak danes se bom pač pregrešila. Modni oblikovalci so objavili fotke svojih cunjic za pomlad in poletje 2013. Seveda to ni couture, ampak nosljiva moda, ki pa je za večino še vedno predraga. Med tem kar sem uspela pregledati, še nisem videla ničesar pretresljivega. Smernice so podobne letošnjim: Neonske barve, živalski vzorci, cvetlice,... Večina manekenk na fotkah je za moje oko preveč obešalniških, zato dopuščam možnost, da mi bodo na drugačnih modelih bolj všeč (Sicer popolnoma podpiram suhe manekenke, ni pa mi všeč smrtna bledica in nem izraz v očeh. A jih Tyra ni naučila naj se smejejo z očmi? :)


Tole je nekaj kosov, ki bi jih z veseljem nosila. Na prvi sliki je večni Valentino. Všeč mi je barva, material in odprt hrbet. Ne vem kaj je s temi čevlji, ki jih dela že drugo sezono. Zdijo se mi malo starinski, pa še noge naredijo krajše kot so. No, morda pa potrebujem čas, da se jih navadim.

Na drugi fotki je obleka Monique Lhuillier. Všeč mi je ramenski del in dejstvo, da ima model bolj bele noge kot jaz. :) Čevlji mi ne pašejo zraven.

Na tretji fotki je Helmut Lang. Všeč mi je njegov minimalizem. Takoj bi imela jakno s fotke. Mislim, da bi jo lahko super kombinirala z obstoječo vsebino v omari in bi bila dobra investicija. Bom prav preverila ceno.

Najbolj všeč mi je obleka na zadnji fotki. Je Zac Posen. Všeč mi je kako obleka poudari obline na pravih mestih. Taka ženstvena je. Še modelka je kul.

Ni komentarjev:

Objavite komentar