22 junij, 2012

The Little Paris Kitchen


Rachel Khoo je mlada Britanka, ki živi v Franciji. Po zaključenem študiju designa se je vpisala še na slovito francosko šolo Le Cordon Bleu. Napisala je tri kuharske knjige, dve v francoščini.
Njena posebnost je, da v svojem majhnem pariškem stanovanju pripravlja večerje (po naročilu) za dve osebi. Pred časom so na BBC-ju začeli predvajati oddajo The Little Paris Kitchen, kjer pripravlja francosko hrano na preprost način.



Všeč mi je kako hitra in preprosta je priprava njenih jedi, dejstvo, da ima več kot polovico posode kupljene v Ikei in njen stil. Vedno je v oblekici ali krilu, pogosto znamke H&M. Usta ima vedno namazano v živo rdečem odtenku, pričesko pa, kot bi ušla s filma "Moje pesmi moje sanje". Sem si jo želela prekopirati, pa sem prej obupala. (Išče se priložnostni frizer/ka).


Če niste piratski tip človeka, si lahko njeno kuharsko serijo pogledate na Youtubeu. Na spodnjem linku najdete prvi del:
http://www.youtube.com/watch?v=BuQ5TzyLzMk


Ni komentarjev:

Objavite komentar