25 junij, 2012

Retro Camera

It seems I have a problem. Popolnoma vsako novost, ki vzklije na plano, nekaj časa šimfam, iščem njene slabosti..., ko pa jo spoznam in preskusim, pa postanem frik. 

Tako je bilo s to in njej podobnimi aplikacijami. Kar naenkrat so vsi postali obsedeni z Instagramom. Na socialnih omrežjih, blogih,... prav razsaja Instagramitis. Navadne fotke že težko najdeš. Whatever.

No, sem si rekla, pa poskusi tudi ti. In glej ga zlomka, moj stari Androidić je preslab, da bi ga podpiral. Nekaj časa sem še safrala, nato pa si naložila Retro Camero. Seveda sem postala obsedena. Fotke so super. Še celo na tistih brez make-upa, sem spodobna. Pa ne se hecat. Jasno, da je aplikacija vsem všeč. 

Retro camero je mogoče naložiti tudi na starejše pametne telefone, baje je njena nalagancija porasla, ko je FB kupil Instagramovo kamer'co in se ljudstvo zaradi nekih etičnih razlogov seli drugam (zlorabe podatkov, pa to). 

Aplikacijo sestavlja šest različnih kamer, ki imajo tudi gumbek črno belo/barvno. Ob pritisku na sprožilec zaslišiš retro zvok, tako da ljudstvo na 100m sliši, da fotkaš. But I like it. Je brezplačna, preprosta in oblikovno simpatična. 

Spodaj so tri fotke svežega paradižnika (iz Mercatorja:), posnete s tremi tipi retro kameric. Izgleda juicy, a? :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar