26 junij, 2012

Payphone

Poletje se je uradno začelo. Vroči dnevi ob hladni pijači, prijetno topli večeri, ko posedaš zunaj med kresničkami, vonj po soli, senu...všeč mi je. 

Zanimivo je, da se vsako poletje pojavi pesem, ob kateri takoj zavoham morje, kremo za sončenje in tisto. Ne vem, kaj tisto je, ampak je en čaroben občutek ob misli na poletje. 

Mislim, da bo moje letošnje poletje zaznamovala pesem Payphone, ki jo izvajajo Maroon 5. Sicer še puščam odprte možnosti, če se pojavi kakšna nova, ampak ta se nedvomno vedno pojavi nekje v ozadju, kot kak scenski efekt. :) Nazadnje so mi Maroon 5 polepšali poletje leta 2004, s pesmijo This Love.



Lani mi je poletje lepšala tale Rihannina pesem, na katero imam lepe spomine in me je grela celo dolgo zimo. :)



Pa še fotka razgaljenega Adama Levina. Meni se sicer ne zdi nič posebnega, poznam pa par deklet, ki bodo ob njej padle dol. :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar