13 junij, 2013

1000 islands


Kaže, da bo danes prvi pravi poletni dan. Ob sončnih žarkih, ki ogrevajo mojo pisarno, že razmišljam o morskih dogodivščinah. Če še niste rezervirali svojih počitnic ali bi se radi odpravili na krajši oddih, vam prilagam nekaj navdiha. Našla sem ga pri Condé Nast Travelerju, ki na Jadran gleda drugače, kot mi, ki nam je že malo krvi.

Otok Lopud se nahaja tik ob obali Dubrovnika. Je majhen, tih in brez avtomobilov. Je lokacija, kamor se elita umakne iz nagnetenega mesta.



Otok Vis je najbolj oddaljen hrvaški otok, ki je poln zanimivih ostankov prejšnjih antičnih naseljencev. Pohvali se tudi s čisto vodo in dobro kulinarično ponudbo.


Otok Mljet je poln naravnih lepot, ki jih obožuje tudi princ Charles. Najbolje ga je obiskati oktobra, ko pri 20 stopinjah obuješ športne copate in se odpraviš na katerega izmed gričkov.


Nikoli mi ni prišlo na misel, da bi dopust preživela v celinski Istri. Lani sem obiskala mesto Grožnjan in Motovun in ugotovila, da so to v bistvu zelo lepe destinacije, zlasti za ne preveč vroče dni, ko se lahko odpraviš na raziskovanje s kolesom. 


Ko slišim besedo Pag, takoj pomislim na Zrče. Presenetljivo je to otok, ki poleg hrvaške Ibize ponuja posebno, skalnato pokrajino, ki spominja na puščavo in se kopa v zanimivih barvnih odtenkih.


Toliko zaenkrat.

2 komentarja:

  1. Legenda Filip13.6.13

    Najbolj oddaljeni hrvaški otok je Palagruža :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimni14.6.13

    aaaaaa..... morje, morjee, morjee!!! komej čakam, da grem mal možgančke na pašo spustit...
    bodo še kkšne destinacije? ;)

    OdgovoriIzbriši