04 junij, 2013

Sončni Trst

Včeraj sem po dolgem času zašla v Trst. Dan je bil kar pravšnji. Mesto se je že od jutra kopalo v sončnih žarkih, tako da je bila temperatura primerna tudi za posedanje na prostem.


Mesto je bilo mirno, ljudje so hiteli na delo, le nekaj protestnikov z vulgarnimi transparenti je sedelo pred mestno hišo. Ker se za Italijane dan začne kasneje, kot za druge, so morali opravki počakati in dati prednost jutranji kavi. Tržaška Illy je ena mojih najljubših kav, tako da delo ni bilo prezahtevno.


Odpravila sem se po mestu in ugotovila, da bi človek lahko kar, kaj kupil. Imajo precej outletov, kjer zlahka najdete par čevljev ali poletno obleko.


Obiskala sem nekaj kitajskih trgovin, ki se šibijo pod goro oblačil. Cene sicer niso več noro ugodne, a drago ni. Imajo na tone spodnjega perila, majic, oblek in kavbojk, pa torbic in kopalk. Sama sem za 7€ kupila 12 parov pikastih nogavic. Ne vem kako je to možno, a v enem letu jih izgubim za pol H&M-a.


Obljubila sem si, da bo po pestrem vikendu moja dieta ostala neokrnjena, zato sem si s seboj prinesla jogurtek in sadje. Ma, ja. Ko sem videla pladenj, na kateri se je bohotila pica z goro mozzarele, paradižnika in pršuta, je vsa volja izginila. Ampak tokrat, zadnjič. :)


Na koncu sem se odpravila še v Decathlon, ki je po novem v Trstu. Uf, uf. Če potrebujete karkoli za ukvarjanje s športom, najdete tam. In res ugodno. Sama sem kupila dvosekundni šotor za impulzivne odhode na morje. Preverjeno se res postavi v dveh sekundah. Upam samo, da ga bom znala tudi zložiti. Aja, cena je 44€.


Kaj bolje Trsta sicer ne poznam, lahko pa povem, da je lušten kraj za dnevni izlet. Pa naj vas ne skrbi ne vožnja, ne parkiranje. V mestu je dovolj ne-preveč-dragih parkirnih hiš, kjer mirnih živcev pustite jeklenega konjička.

Ni komentarjev:

Objavite komentar