18 junij, 2013

+30 Obleke

Kar ne morem se navaditi na hitre spremembe vremena. Še nedavno sem nase vlačila spodnjo majico in najlonke, zdaj pa je to, kar rahlo preveč. Zjutraj sem v dilemi, kaj naj si oblečem. Oblekla bi si krilo, pa imam še bele noge. Obula bi si sandale, pa je prej potrebno še lepo nalakirati nohte. Torej bom šla v dolgih hlačah in allstarkah? 
No GO!, sem si rekla danes in si kljub kislomlečni barvi kože, nadela sončno poletno obleko in sandale. And I like it! Če poletne oblekice nimate na zalogi, jo hitro lahko najdete. Na spodnjih slikicah so bombažne (bolj ali manj) obleke, ki jih (za ugodno ceno) najdete v vsakem trgovskem centru.

Še vedno nisem prebolela asimetričnih oblek. (Tally Wejl 15,99€).


Še ena enake firme in enake cene.


Črna barva se mi s poletjem nekako ne poklopi, a ta obleka se mi zdi posrečena. (Tally Wejl 9,90€)


Tale deluje sladoledno osvežujoče. (Promod 34,90€)


Maxi obleka, ki deluje rahlo bolj odraslo. (Promod 29,90€)


Boho obleka za vroče dni.  (H&M 9,90€)


Maksi print obleka, ki z dodanim nakitom deluje bolj "fancy". (H&M 14,90€)


Čisto preprosta bombažna obleka z rahlo podaljšanim zadkom, na voljo v več barvah. (H&M Divided, 9,90€)


Še ena poletno-poletna obleka v kateri vam zagotovo ne bo vroče. (Zara 25,90€)


Sončno rumena, z zanimivim hrbtnim detajlom. (Zara, 25,90€)


Cvetlična obleka za poletne dni. Podobno imam danes na sebi. (Zara 27,90€)


Ko boste oblekle svojo poletno obleko, bo vroče samo še drugim. ;)

1 komentar: