26 junij, 2013

Squisito Italia

Ta vikend je šla vsa moja dieta v franže. Ugotovila sem, da se lahko uprem večini razvad, vključno s čokolado. Ta pokončnost pa se konča z italijansko hrano.


Bila sem v Italiji, kjer sem razvado kupovanja oblačil, zamenjala s kupovanjem v gurmanskih trgovinah. Testenine vseh oblik in barv, olivna olja z dodatkom limone ali rožmarina, krema iz balzamičnega kisa in parmezan so balzam za moje oči. 


Tokrat sem izvedla zelo uspešen nakup. Kupila sem pregrešno drago sol s tartufi. Ker nisem vedela, kako jo uporabiti, sem z njo za začetek solila testenine carbonara. Lahko rečem samo "top shit" in priporočam v nakup.


Kupila sem tudi ogromne testeninske školjke, s katerimi se bom ukvarjala na morju. Naredila jih bom po tem receptu


Lep podaljšan vikend je bil. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar