14 junij, 2013

Lakići

 


Kot sem povedala že ob izdaji znanstvene raziskave o lakih, sem, kar se tiče krasitve nohtov, pravi lenuh. Prav zato me najbolj ob živce spravijo laki, ki se že po parih urah začnejo krušiti. Grrrr.


Kolegica frizerka mi nohte vedno želi urediti s Shellacom-zadevo, ki zdrži nekaj tednov, a to ni zame. Že pri frizerju se mi ne da sedeti, da bi trpela še ob lakiranju in obsevanju z lučko, pa ni šans. Poleg tega si te zadevščine ne moreš odstraniti sam, ampak se moraš vrniti v salon, kjer ti to brezplačno uredijo. Meh, meh.


Za darilo pa sem zadnjič iz iste družine lakov prejela tole zadevo. Lak, ki ga lahko uporabljaš doma, brez lučke. 2x ga namažeš, nato sledi še prozoren premaz. Zadeva je dokaj kul (z izjemo trikratnega mazaja). Nalakirana sem že teden dni, pa nimam niti enega odkruška. Me Happy. Mazerja, če si bom nalakirala nohte na nogah, bom dobra za celo poletje. :)


P.S.: Kje se lak kupi v redni prodaji ne vem, če si ga želite, vprašajte kakšno frizerko ali kozmetičarko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar