24 september, 2013

Asssssossss

Naredila sem najbolj pametno in neumno stvar obenem. Priskrbela sem si kreditno kartico. Sicer z namenom kupovanja letalskih kart, a vseeno. Mora sem jo sprobati tudi drugje. Če res deluje, seveda. Test je bil storjen na Asosu. Ne bom je pošiljala nazaj, saj deluje, hi hi. 


Kartico sem krstila z naročilom obleke z ogromnimi pikami. Cena: 24€


Rahlo me je skrbelo, ker sem naročila št. 8, saj sem kasneje ugotovila, da enako nosi modelka, ki ima nekaj kilogramčkov manj. Pa mi je vseeno prav, saj je bejba verjetno kak decimeter višja od moje malenkosti.


Paketek je prispel v srebrnem zavoju. Navdušenje ob odpiranju je bilo podobno odpiranju božičnih daril. Poleg obleke sem dobila nalepko s katero artikel ob neustrezanju, brezplačno vrneš. Dobro je vedeti.


Danes se že kitim s pikami (ampak jih ni 100;).



Ni komentarjev:

Objavite komentar