18 september, 2013

Torek. 17.

Včeraj je bil torek, 17. Pazite se tega dne, ker je po mojih izkušnjah sodeč še hujši, kot petek, 13. 

Lotila sem se kuhanja kremne bučne juhe


Takoj, ko sem začela pražiti bučke, je zmanjkalo plina. Grrr.


Itak se mi ga ni ljubilo zamenjati. Juho sem skuhala na električni plošči in v roke vzela palični mešalnik, da bi jo spasirala. Bum#tresk#bum se je zaslišalo, ko sem pritisnila na gumb. Itak mi ga je razneslo v roki. Očitno je bilo 10 let zanj preveč. 


Kljub temu sem ostala neomajna, da skuham to frdamano župo. Bo zelenjava pač ostala v koščkih. Začela sem kuhati zvezdice in juho gostiti s smetano za kuhanje, ko sem ugotovila, da se iz lonca ne kadi več. Itak je stik vrgel ven varovalko, jaz pa sem ostala sama, z mlačno juho. Grrrrrrr.


Še vedno se nisem vdala. Poguglala sem "How to change the fuse" in začela z delom. Med tekanjem od računalnika do omarice z varovalkami, pa se je zopet zgodilo. 


Kljub hladnejšim temperaturam, po hiši še vedno skačem bosonoga. V naglici sem nogo globalno podrgnila ob kovinsko (varovalno!) zadevo na stopnicah in si odtrgala 3 kvadratne cm kože na stopalu.


Takrat sem vse skupaj poslala k vragu. Razkužila sem si nogo in se pod odejo podala v Newport Beach h Cohenovim.



Ni komentarjev:

Objavite komentar