25 september, 2013

Lady Vintage

Menim, da sem se rodila v napačnem desetletju. Obožujem namreč vse, kar je starinsko. Imam nekaj kosov čevljev in oblačil ob katerih ljudje zavijajo z očmi, ampak meni so vseeno kul. Poleg kulskosti pa je navadno prisotna še udobnost. Že nekaj časa si želim starinsko ukrojeno "čajno oblekico". Nekaj sem jih videla v Orsay-u, a z njimi nisem bila čisto zadovoljna. Sedaj sem našla Lady Vintage. Me Happy.


Na spletni strani najdete starinske oblekice v Swing, Hepburn, Wiggles ali Roxie Rocks stilu.


Obleke izdelujejo v Londonu. Cene se gibljejo od 25-55€, poštnina pa vas na naročilo stane fiksnih 9,95£.


Na voljo so od številke 36 do 50.


Sama bi imela pomarančkasto ali limonasto.


Tudi rožičkasta ali balončkasta nista slabi.



Ni komentarjev:

Objavite komentar