30 september, 2013

Otrok kapitalizma

Ta vikend sem šla z namenom spremljanja in pametovanja ter zgolj ogledovanja izložb v Avstrijo. V Ikei na srečo nisem kupovala šare, v Adidasu sem se odrekla še trem novim športnim majicam, končalo pa se je v G-staru.  Kupila sem si jakno, ki sem jo nuuuujno potrebovala, prepričala pa me je tudi cena. Itak padem na vse, kar je znižano. S 189€ je bila znižana na 25€.


Zapazila sem tudi noro dober šal, ki je bil z 89€ znižan na 8€. Res je ogromen in debel (čeprav slika kaže drugače), tako da komaj čakam mrazzz.


Vikend je bil materialno res produktiven. V soboto sem za darilo prejela tole tehtnico, ki jo moram nuuujno pokazati svetu. :) Piiikasta je.


Vikend je bil deževen, a prav nič dolgočasen. Za zaključek sem se včeraj zvečer odpravila v Kolosej, kjer sem naletela na ta WC. Svašta. :)


Ne morem verjeti, kakšne trivialne stvari me osrečujejo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar