03 september, 2013

Poročni ne

Vedno, ko sem povabljena na poroko me grize, kaj naj oblečem. Ko pridem na dogodek pa ugotovim, da sem itak preveč komplicirala. A vseeno. Ko se ozrem po svatih ugotovim, da bi morali nujno poklicati modno policijo. Precej gostov ne spoštuje dogodka v meri, da bi se zanj uredil. Predvsem mladi. Starejši pač navlečejo tiste kostime in obleke, ki jih imajo že od poroke mladoporočenčevih staršev in zadeva jeurejena.


In kaj je tako narobe? V prvi vrsti je na porokah preveč kavbojk. Če vprašate mene, tam nimajo kaj iskati.


Punce se izognite pretirano odprtim/izrezanim oblekam. Naj bo ta dan pozornost usmerjena k nevesti. Če je sestavni del poroke tudi verski obred, imejte s seboj kos oblačila, ki bo pokril ramena.


Belina je strogo prepovedana. Privošči si jo lahko le Pippa.


Soft Schell ni svatovska obleka. Pika. Basta. Amen.


Enako velja za superge. Razen, če se zanje odločita ženin in nevesta. 


Poroke so različne. Nekatere so fensi/gala dogodki, druge bolj sproščeno druženje. V vsakem primeru poskrbite, da boste oblečeni lepše kot za popoldansko kavico. Ženske si lahko za dnevno poroko nadenete lahno obleko ali krilo svetlih barv, za večerni dogodek pa slovesnejšo obleko. Z malo črno oblekico ne boste zgrešile.


Moški oblecite preverjeno klasiko. Elehgantne hlače "na rob" in srajico (mlajši imejte telirano). Če na vabilu piše "casual outfit" to ne pomeni capri hlač in raztegnjene majice, ampak tole. Arrrr.




2 komentarja:

  1. Mojca3.9.13

    ej ta tazadnji tipo je pa takooo vladimir :) [sej veš koga mislim ;)], ne vem, če bi glih vsakmu sedl :) je pa grrr, se strinjam ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mojca3.9.13

    pardon arrrrrrr :D

    OdgovoriIzbriši