06 september, 2013

Nom Nom poletje

Poletje se počasi poslavlja. Jaz pa se sprašujem,  kaj bom odslej jedla. Čez celo poletje je bil moj jedilnik skoraj enak, z njim pa bi z veseljem nadaljevala.


Itak bi paradižnik lahko jedla ves čas. Še poseben užitek pa je iti v vrt, nabrati ogromen, sočen paradižnik, zraven malo grappola, pelatov, nekaj češnjevcev, narezati s svežo papriko in čebulo, ter dodati še pest sveže natrgane bazilike. Dodam še beli sir (Mercatorjev stane le 1,25€) in nekaj oliv. Prelijem z olivnim oljem in belim balzamičnim kisom, ter dodam ščepec soli. Allllleluja!


Letos je očitno leto bučk. Toliko jih nisem pojedla še v življenju. Najbolj easy način za njihovo pripravo je, da jih popražiš na olivnem olju, posoliš in dodaš nekaj zelišč. Včeraj sem jim dodala še gorgonzolo. Ker v stopljeni obliki izgubi nekaj arome, jo sicer raje jem kar posebej.


Ta teden sem delala tudi najboljše pecivo ever. Navadno jogurtovo pecivo, ki smo ga včasih pacali pri gospodinjstvu. Maso sem polila v pekač, na vrh pa na grobo narezala hruške. Arrr. Priporočam. :)

Sestavine:

1 lonček navadnega jogurta
2 jogurtova lončka moke
2 jajci
1 jogurtov lonček sladkorja
pol jogurtovega lončka olja
1 vanilin sladkor
1 pecilni prašek
sveže sadje ali (mešano) sadje iz konzerve

Vse zmešaš in pri 180 stopnijah C pečeš 35-40min. 

Simpl, ko pasulj. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar