11 september, 2013

Krepki suhec

Pred letom sem po nesreči zašla na Otroški bazar. Tam se je nahajala stojnica mlekarne Krepko. Za malico sem si kupila njihov kefir, ki me je navdušil. 


Kefir se mi zdi boljšega okusa kot navadni jogurt, ima manj kalorij in ogljikovih hidratov (beri: sladkorjev), ki so potuhnjeno skriti v jogurtih z manj maščobe.

Ker Kefir znamke Krepko ni najcenejši, sem preskusila še ostale. Lidlovi in Hoferjevi mu, kljub pol nižji ceni, ne sežejo niti do kolen. Ugotovila pa sem, da Mercatorjev Bio kefir izdeluje ista mlekarna. Wohoo.


Daleč najboljši kefir sem odkrila prejšnji mesec. Ta je znamke Spar Premium, ki ga-glej ga zlomka-izdeluje Mlekarna Krepko. Zlasti tisti v lončku je dober za umret. Cena: 0,45€.


P.S.: Odkar v zadnjem mesecu za večerjo pojem zgolj en kefirčić, sem brez dodatnega truda shujšala še 1,5kg, 


Ni komentarjev:

Objavite komentar