26 september, 2013

Isabel M. za H&M


Novembra bo za H&M ustvarjala Isabel Marant. Ne toliko ustvarjala, kot prodajala, saj je za priložnost na novo izdala nekaj najbolj popularnih kosov iz preteklih kolekcij. Oblačila so moderna in vsakodnevno nosljiva.

Polajkam jopico (90€) in usnjene hlače (210€).


Tudi spodnji jakni (230€) in hlačam (80€) se ne bi upirala.


Trend prevelikih plaščev (120€) se me še ni prijel. Bi se mi pa lepo prilegli spodnji škorenjci (180€).


Obleka za v službo (80€).


Majica, ki mi je všeč in si jo lahko privoščim (24€).


Pa obvezen dodatek letošnje zime (15€).


Prihaja tudi kolekcija za moške (plašč 120€, hlače 70€, majica 24€, škornji 120€)....


..in mularijo (jakna 40€, hlače 35€).


Kljub modernosti in funkcionalnosti oblačil se mi cena za H&M zdi pretirana. Gužvala se za oblačila zagotovo bom ne, če pa bo zgornja majica naslednji dan po naključju  še na voljo, ne dvomim, da bo moja. 

P.S.: Škoda, da Isabel v kolekcijo ni vključila svojih supergic. Za njih bi se mogoče res postavila v vrsto.


Ni komentarjev:

Objavite komentar