29 maj, 2013

Čudežne tabletke

Zelo rada prelistam prilogo Ona. Sem mi zdi revija z dokaj zdravo pametjo in pozitivnimi vzpodbudami za ženske. Včeraj pa sem bila kar malo zgrožena. V eni sami izdaji sem zasledila 13! oglasov za razne dodatke k prehrani, ki te shujšajo, polepšajo in uredijo prebavo.

Večina žensk, ki jih poznam si želi shujšati. Vsaka se poslužuje drugačnih prijemov, a na koncu še vedno deluje tista "manjžriindvignirit". 


Jasno si vsakdo želi biti zdrav. In jasno je za to potrebno nekaj narediti. Sama verjamem, da so takšni in podobni dodatki pri zdravem človeku popolnoma nepotrebni, če uživa zdravo, lokalno pridelano hrano in se redno giblje. Da, tudi za dobro prebavo poskrbi šport.


Res mi ni jasno, kako so v eno revijo lahko "našopali" toliko oglasov te vrste. Hmm, morda pa so to edina podjetja, ki se jih še ni lotila recesija?


Kakorkoli, jaz bom namesto belušnih tablet s prejšnje fotke, raje sledila receptu, ki mi ga je svetovala Mojca.

Ni komentarjev:

Objavite komentar