23 maj, 2013

Zdravje = čas + denar


Zdravje je naše največje bogastvo. Vsaj tako pravijo. Jaz tega ne čutim, dokler nisem prikovana na posteljo. Potem je zgodba drugačna. 

Zadnje čase se trudim živeti zdravo. Zdrav obrok namesto bureka, več manjših obrokov čez dan, namesto treh kav in večerne čokolade. Pa športam skoraj vsak dan. 


Priznam. Razlog za spremembo je bila želja po odpravi nekaj kilogramov in učvrstitvi telesa. Že po parih dneh pa sem začela opažati spremembe. Pa ne na področju kilogramov. Začela sem se počutiti bolje, bolje sem spala, uredila se mi je prebava, utrujenost je izginila, prav tako tudi stres. Ker mi je tako stanje všeč, s tem načinom življenja nadaljujem.


Ne kompliciram. Pojem pet zdravih obrokov. Zjutraj muesli z jogurtom, v službi pojem kar je na voljo, le da ne mešam mesa in prilog (ali kruha), za malico pojem jabolko, za večerjo pa pripravim kaj, iz domačega hladilnika. Tudi pregrešim se. Na praznovanjih poskusim torto (kos skozi katerega se sveti) ali kakšno dobro sladico. Vedno, ko sem se totalno odpovedala sladkarijam, je ta totalnost pomenila maksimalno tri dni.


Zdaj pa še k drugi strani takega življenja. Zdrava hrana je draga. Pirina moka, sadje, olivno olje,... so zadeve, ki niso poceni. Da ne govorim o raznih dodatkih, kot so maca, chia semena ipd. (sama teh sicer ne uporabljam). Seveda je najcenejše kupovati sezonsko in domače, a v vsakem trenutku te stvari pač niso na voljo.


Potem je tu še čas. Najhitreje je zaviti v pekarno in za zajtrk kupiti francoski rogljiček ali za kosilo pojesti ogromno pico, ki te nasiti še za celo popoldne. Vse obroke, z izjemo kosila si pripravljam sama, kar vzame svoj čas. Tudi kruh, štučke, zdrave sladice,... so lasten proizvod. 


Kljub vsemu, vam zdravo življenje priporočam. Počutim se super, tudi 5 kilogramov je že izginilo neznano kam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar