27 maj, 2013

Gratinirani šparglji


Včeraj sem ustvarjala s šparglji. Preprost recept sem našla na blogu Mami Sandre.


Sestavine:

500 g špargljev
4 jajca
40 g masla
30 g moke
1 dl mleka
80 g parmezana


Postopek:

Očiščene šparglje za 5 minut vržeš v vrelo, osoljeno vodo. Ko jih odcediš, jih na hitro popražiš na maslu. Dodaš moko in še malo pražiš. Dodaš mleko in počasi zgostiš. Vse pretreseš v posodo, popopraš, posoliš, dodaš parmezan, rumenjake in sneg. Streseš v manjši pekač, pečeš 25-30 minut na 180 stopinjah, pa je.


Gratinirani šparglji so uspeli super, naslednjič bom dodala še tanke trakove pršuta. 


3 komentarji:

  1. Mojca27.5.13

    mmmm njami! pa tole je tudi vsega greha vredno: http://www.kulinarika.net/recepti/12648/testenine/lazanja-s-sparglji/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O matr, tole pa izgleda noro dobro. Moja dieta je na hudi preizkušnji. :)

      Izbriši
    2. Mojca28.5.13

      tole je vredn pregrešitve vsake diete :)

      Izbriši