08 maj, 2013

Moja dietna vzpodbuda


Spet sem si naložila novo aplikacijo. Ta naj bi, kot tisoče drugih, pomagala pri hujšanju. 


My Diet Coach si naložiš na pametni telefon. Deluje po sistemu opomnikov, ki so prednastavljeni, lahko pa si jih nastaviš po mili volji. Sama sem si jih sprva namestila deset, ko pa mi je telefon non stop piskal, sem začela upoštevati navodila in si nastavila samo tri.


Opomniki se pojavijo kot sporočilca. Sama sem se odločila, da bom po malem jedla 5x na dan. Coach me zato vsake tri ure spomni, da je čas za obrok. Tega piska sem kar vesela. :)
Zjutraj imam randome motivacijski opomnik, po vzoru zgornje slike. Zvečer, ko najbolj trpim, pa se mi prikaže spodnja motivacijska slika.


 Aplikacija ima tudi krizne nasvete in štoparico, ki meri 15 minut, kolikor naj bi trajala želja po hrani. No, pri meni traja občutno dlje. 


Aplikacija je super pomočnik pri hujšanju, a je konec koncev vse odvisno samo od vas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar