31 maj, 2013

The Bitchy Waiter


Kar nekaj časa sem delala za šankom. Če me vprašate, je to kar vredu služba. Ves dan sem lahko klepetala naprej in nazaj, kava je bila brezplačna, spoznala sem mnogo zanimivih ljudi, ki jih sicer ne bi, naučila sem se komuniciranja s posebneži in umirjanja situacij. Sploh v slednjih sem ugotovila, kakšno moč imamo ženske nad moškimi. Ko je bilo že precej vroče in je izgledalo, da bo vse letelo po zraku, je mirna ženska beseda rešila vse.


Kljub vsem pozitivnim dejavnikom pa so bile situacije, ko bi koga kar mahnila po buči. "Zafnane" ženske, vulgarni tipi.... ne, če mi pustiš 0,05€ in rečeš, da je to za nove tangice, nisi prav nič zabaven. Pika.


Zabavno je bilo, ko smo se na račun takih "zoprnij" šalile s sotrpinkami. Pripovedi so bile jezne in nenormalno smešne obenem. 


Na to temo ima veliko povedati tudi The Bitchy Waiter, newyorški natakar, ki zabavno-pikro opisuje svoj vsakdanjik v restavraciji. Prečekirajte ga.



Ni komentarjev:

Objavite komentar