22 maj, 2013

Pirine štručke

Zadnje čase sem pravi kuharski virtuoz. Sicer ne kuham kaj posebno zahtevnega, a zame je dosežek že, če si kdo ne odlomi zoba, če obrok mine brez prebavnih motenj in podobno.


Včeraj sem delala pirine štručke, ki so ratale super. Sicer je bil to že drug poskus, ampak vsak se kdaj zmoti, ne?

Delala sem po tem receptu, ki sem ga priredila po svoje

Rabiš:

500 g pirine moke
1 vrečko pecilnega praška (jaz sem dala  vrečko vinskega kamna)
2 čajni žlički soli
4 čajne žličke začimb za kruh (jaz sem dala samo laneno seme)
400 g skute
125 ml mleka
1 žlico sončničnega olja (ali masla) (jaz sem dala olivno olje)

Priprava:

Vinski kamen zmešamo s pirino moko. Primešamo sol, laneno seme, skuto, mleko in olje. Zgnetemo v testo. Razrežemo na deset enakih delov in iz njih oblikujemo štručke.

Pečemo približno 35 minut na 180 °C. 

Voilaaaa....


Prvič sem naredila slabše štručke, ker sem namesto pecilnega praška dala sodo bikarbono. Siss je rekla, da štručke zato smrdijo po stari tunini piksni. Poleg tega sem pekla tako kot, piše v originalnem receptu (20 min), pa je bilo premalo. Ko sem to dojela, sem štručke vrgla v pečico še za 10 minut, a so bile precej zbite.


Namesto kvasa/pecilnega sem prvič uporabila vinski kamen. Kupila sem ga v DM-u (cca. 0,95€ za štiri vrečke). Govori se, naj bi bil oh in sploh, bolj zdrav kot pecilni. Znanstveno dokazano to najbrž ni, jaz lahko samo potrdim, da nima kakšnega čudnega okusa in da so štručke dobro uspele. 

1 komentar:

  1. Haha, po stari tunini piksni :-) Made my day! :-)

    OdgovoriIzbriši