13 maj, 2013

Love is in the chlor

Vsakega maja sem broke. Pa nimam registracije, ne davkov, ne nič. Ima pa takrat ogrooomno ljudi rojstni dan. Posledično se moj mesečni proračun krči na račun darilc. Pa zakaj ravno maja? Včeraj sem naredila znanstveno raziskavo, ki je dala odgovor. 


Bila sem v Wellnessu. Tam se je znašlo dokaj veliko ljudi, kar je bilo (kasneje ugotovila) posledica Kuponkota. Ko sem jih malo opazovala sem ugotovila, da je v zraku, ali bolje rečeno v vodi, nenormalno veliko ljubezni. Parčki so se stiskali v skritih kotičkih in si izkazovali naklonjenost. Pa niso bili to mladci. Kje pa. Upokojenke so se vroče stiskale k partnerjem in trudila sem se preusmeriti misli, da si jih nisem predstavljala, ko so prišli v udobje svoje spalnice.


Rezultat moje raziskave je naslednji:
Voda je očitno naravni afrodiziak, ki v maju sproži veliko rojstev, saj je bilo ljudstvo pred devetimi meseci na morju. Tudi evropska statistika pravi, da se največ rojstev zgodi od marca do maja.
Torej. Majski otroci, vse najboljše! Pa ne pozabite vprašati staršev, v katerem delu Dalmacije ali Istre so dopustovali poletje pred vašim prihodom. ;)

2 komentarja:

  1. feministka13.5.13

    Vidiše, potem pa junijski otroci nasrkamo, ker zmanjka denarja za nas!!! Matr, matr!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Junijski otroci darilo navadno dobitedecembra, skupaj z božičnim. ;)

      Izbriši