07 maj, 2013

MET meets Punk

Ponoči se je v Metropolitanskem muzeju NY odvil vsakoletni MET gala ples, na katerem zvezdnice zasijejo v vsem sijaju. Tema letošnjega plesa je bil "punk". Bejbam je ta tema očitno tuja, saj sem ob spodnjih fotkah mislila, da se hecajo. 

Šok sem doživela ob pogledu na Miley Cyrus v kreaciji Marca Jacobsa.


Nicole Richie je v resnici dokaj kul. Nosi zanjo narejeno Top Shop-ovo stvaritev.


Anne H. me v vintage Valentinu spominja na Buffijinega vampirskega ljubimca.


Cameron v hudi obleki Stelle Mccartney.


Lindsey Vonn drznosti ni izkazovala z obleko, temveč z izbiro spremljevalca.


Mary-Kate je falila prireditev. Kljub vintage Chanelu.


Linda Evangelista...


in Katy Perry sta mislili, da sta na snemanju Borgijcev.


Soffia Coppola je prišla v Marcovi pidžami, Marc pa je začel pretiravati z branjem mojega bloga.


Tudi Hillary je rahlo zgrešila temo. Fak, pa to ni Hillary, to je Chelsea. :-O


Chloe je vse padlo dol, ko je videla, da hostese nosijo enake turbane.


Zanimivo, da je Taylor dobro zadela temo. No, mogoče bi lahko malo odprinceskala frizuro.


Všeč mi je Nina Dobrev v obleki Monique Lhuillier.


Najhudejša mi je Rooney Mara v Givenchyjevi belini. Se vidi, da je tema pisana na njeno bledo kožo.




Ni komentarjev:

Objavite komentar