06 maj, 2013

Magnifique Paris


Hej ljudje,

pa sem nazaj. Prav lepo je v Parizu. Mrzlo kot strela, a vseeno lepo. Krajev, vrednih ogleda je mnogo, zato sem si jih ogledala le nekaj. Jasno, nisem izpustila Eifflovega stolpa. Tokrat sem ga obiskala ponoči.


Pogled na osvetljene Champ de Mars.


Zvečer sem obiskala tudi Notre Dame.


Obisk pa ponovila še zjutraj, ko je pročelje bolj prišlo do izraza.


Izmed muzejev, ki sem si jih ogledala, polajkam vojaški muzej Les Invalides.


V Parizu diši po ljubezni.


Eden izmed sladkorčkov. Obisk nedeljske tržnice v Bastiliji...


... nato pa piknik pod Eifflovim stolpom.


Gostilnic z dobro hrano se kar tare. Take z ugodnimi cenami se najde predvsem v Latinski četrti.


Mmmmmm. Jedla sem Boeuf Bourguignon, raco in jasno, Creme Brulee. Pred polži je moj pogum usahnil.


Kava stane od 4-7€. V spodnji sem uživala na Elizejskih poljanah.


V taistem kafiču me je razveselilo dejstvo, da so Francozinje bolj odprte do kofetkanja v lastni družbi. Na spodnji fotki so kar tri take bejbe.


Ne vem, kaj me je prijelo, ampak francoščina me je čisto zmedla. Namesto, da bi odgovarjala v polomljeni francoščini, sem povsod komunicirala v nemščini. Vse lepo in prav, če se to ne bi zgodilo tudi v neki judovski restavraciji, kamor sem po naključju zašla.


4 komentarji:

  1. Anonimni6.5.13

    A je nekdo odkril Instagram ? :)) Sexy slike.
    Z.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha. Jap. Sem na koncu že rahlo najedala z njim. :)

      Izbriši
  2. Prav zanimivo je pogledat takele luštne utrinke s potovanja, pa še slikce so zelo lepe , bravo!!!

    OdgovoriIzbriši