16 maj, 2013

Mesto rdečih ličk

Ta teden sem bila v Zagrebu. Sicer službeno, a sem si uspela utrgati čas, da sem se sprehodila po mestu in si privoščila kavo ob Banu Jelačiću.


Vreme je bilo čudovito, tak je bil tudi sprehod po mestu.


V Klovićevih dvorih sem si ogledala razstavo Picassovih del. Neopazno sem se prilepila k skupini šestošolcev, ki so se dolgočasili na vodstvu. Bilo je super. Izvedela sem vse kar sem si želela. Galerija se sicer nahaja na zagrebškem gričku, vstopnina je cca. 10€. Glede na število varnostnikov, ki razstavo čuvajo, se mi cena zdi razumna. 


Zanimiva luč v Klovićevih dvorih. Želela sem si obiskati še muzej razpadlih ljubezni, a ni bilo časa. Šla sem le v muzejsko trgovino, ki ima super artikle. Najbolj mi je bila všeč ogromna radirka za brisanje slabih spominov.


Tudi Tesla se mi ni izognil. 


Sprehodila sem se po Ilici, ki naj bi bila raj za šoping. V resnici so pravi cukrčki v starem mestnem jedru, kjer se nahaja desetine manjših butikov, v katerih najdemo unikatne izdelke po res ugodnih cenah. Tja se vsekakor še vrnem.


Ko sem se martinčkala na soncu, sem opazovala mimoidoče. Zagrebčanke so lepe in urejene ženske. Mladenke sledijo najnovejšim trendom, starejše so elegantne. Skupna pa so jim rdeča lička. Očitno je to njihova "stvar". Ker je njihova polt že zagorela, to niti ni tako moteče. Na sebi tega raje ne bom preizkušala.


Ni komentarjev:

Objavite komentar