19 julij, 2012

Are You There, Chelsea?

Are You There, Chelsea je komična serija, ki sem jo začela spremljati zaradi glavne igralke, Laure Prepon. Bila sem velika oboževalka That's The 70's show-a in Donna je bila itak "My favorite". No, v tej seriji mi ni preveč všeč. Igrala naj bi Chelsea, ki je moškarka (ženska verzija ženskarja), rada pije, preklinja,... Pa mi ne potegne. Sploh ni dovolj razuzdana. Poleg tega je od časov, ko je igrala Donno Pinciotti precej postarana in vedno, ko se pojavi, razmišljam o tem, da bo prišel dan, ko se bo to zgodilo tudi meni. Aaaaaaa.... 



No, serija je pa kul. Chelsea in Oivia sta divji bestički, ki strežeta v nekem športnem baru. Ko ostaneta brez stanovanja se preselita k nedolžni Dee Dee, ki živi kot v Disney-jevi risanki. Komične situacije se lahko začnejo.

Svetla točka serije je Dee Dee, ki igra naivno cvetličarko, ki v vsem vidi dobro. Njena mimika, njen način govora je tako nenarejeno simpatičen, da izpade super smešno. Polajkam.


Ni komentarjev:

Objavite komentar